Categorieën

Ont-moet Cafés in Kampen

Wekelijks organiseert Stichting Ont-moet een aantal ont-moetcafés. Dat zijn laagdrempelige plekken, waar iedereen van harte welkom is. Met gratis koffie en gezelligheid. Daar ontvangen mensen aandacht. Er ontstaan nieuwe contacten en vriendschappen. Mensen spreken met elkaar af om samen dingen te gaan doen: wandelen, tuinieren, shoppen enz. Dit versterkt het gevoel van eigenwaarde en stimuleert om mee te doen in de samenleving.

De ont-moetcafés vinden plaats iedere maandagochtend in de Stadsgehoorzaal (tijdens de markt ernaast). Op de vrijdagmiddag, 2 x in de maand in de Stadskazerne/Bibliotheek en 2 x in de maand in het Woonzorgcentrum Margaretha.

Vanwege de samenwerking met de Stadsgehoorzaal bestaat de mogelijkheid om de gasten vrijkaartjes te bieden voor een muziek- of theatervoorstelling. Als verrijking van het leven.

Bij Margaretha komt er nog een extra doel bij: verbinding leggen tussen mensen die in het Zorgcentrum wonen en mensen van buitenaf. Om op die manier de horizon te verbreden en begrip te kweken voor de (levens-)situatie van een ander.

Stichting
Ont-moet

Stichting Ont-moet is opgericht op 18 december 2018 .

Om je te tevoorschijn te luisteren, te verbinden en zicht te bieden op een zinvol leven, dat bij jou past.

Neem contact op!

E-mail: info@stichtingont-moet.nl